W związku ze zbliżającymi się feriami letnimi przekazujemy informacje w zakresie przyznawania dofinansowania do wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży, którzy wezmą udział w zorganizowanych formach wypoczynku letniego. Zgodnie z Regulaminem dofinansowania, zasady udzielenia dofinansowania przedstawiają się następująco:
Dla wypoczynku wyjazdowego
- dochód brutto na członka w rodzinie nie może przekraczać kwoty 800,- zł brutto
- stawkę dofinansowania określono w wysokości 20 zł /dzień (min. 10 dni wypoczynku, maks. 12 dni wypoczynku),
- dofinansowanie do wypoczynku wyjazdowego może być przyznane uczniowi w formie jednorazowej tj: w okresie ferii zimowych lub ferii letnich,
- dofinansowanie do wypoczynku wyjazdowego nie wyklucza możliwości otrzymania dofinansowania do wypoczynku stacjonarnego.
Dla wypoczynku stacjonarnego
- dochód na członka w rodzinie nie ma znaczenia przy obliczaniu dofinansowaniu do tej formy wypoczynku,
- stawkę dofinansowania określono w wysokości 8 zł/dzień (min. 5 dni wypoczynku),
- dofinansowanie może być przyznane zarówno na ferie zimowe jak i letnie
Zgłoszenia należy składać w sekretariacie szkoły do 29 maja 2013 r.