Dofinansowanie do wypoczynku letniego 2013 r.

W związku ze zbliżającymi się feriami letnimi przekazujemy informacje w zakresie przyznawania dofinansowania do wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży, którzy wezmą udział w zorganizowanych formach wypoczynku letniego. Zgodnie z Regulaminem dofinansowania, zasady udzielenia dofinansowania przedstawiają się następująco:

Dla wypoczynku wyjazdowego

  • dochód brutto na członka w rodzinie nie może przekraczać kwoty 800,- zł brutto
  • stawkę dofinansowania określono w wysokości 20 zł /dzień (min. 10 dni wypoczynku, maks. 12 dni wypoczynku),
  • dofinansowanie do wypoczynku wyjazdowego może być przyznane uczniowi w formie jednorazowej tj: w okresie ferii zimowych lub ferii letnich,
  • dofinansowanie do wypoczynku wyjazdowego nie wyklucza możliwości otrzymania dofinansowania do wypoczynku stacjonarnego.

Dla wypoczynku stacjonarnego

  • dochód na członka w rodzinie nie ma znaczenia przy obliczaniu dofinansowaniu do tej formy wypoczynku,
  • stawkę dofinansowania określono w wysokości 8 zł/dzień (min. 5 dni wypoczynku),
  • dofinansowanie może być przyznane zarówno na ferie zimowe jak i letnie

Zgłoszenia należy składać w sekretariacie szkoły do 29 maja 2013 r.